יום ראשון, 22 בינואר 2012

חשיבות העיון בבלוג לימודים

צעירים רבים לאחר שירות צבאי או טיול ארוך במזרח מתחילים לתכנן את צעדיהם הראשונים לחיים הבוגרים. הם עומדים בפני צומת לא פשוטה בה הם מתמודדים עם חיפוש לימודים ובחירה לשנים הקרובות במתכונת חייהם. לא כל צעיר מעוניין ללמוד. ישנם צעירים המעדיפים לפסוח על לימודי מנהל עסקים ולקפוץ למים הקרים על ידי הקמת עסק עצמאי מכסף שחסכו. במידה וההחלטה היא ללמוד מסתבר לצעירים אלה כי ההחלטה אינה פשוטה. אומנם יש את מגבלות הקבלה בהתאם לציון פסיכומטרי וממוצע בגרויות אך עדיין היצע הלימודים או רב ומגוון וההחלטה נראית לעתים כבלתי אפשרית. יש סטודנטים שיבחרו ללכת לייעוץ, חלקם אף יפנו לייעוץ הוליסטי. אחרים ישוטטו ברחבי האינטרנט בניסיונם להבין ולחשוב מה עליהם לבחור. תוך החיפושים באינטרנט ניתן לגלות כי בשנתיים האחרונות התפתח תחום די חדש הנקרא בלוגרים בנושאים רבים. בלוג פופולרי חוזה לחשיפה רבה ואף להכנסה בצידה. כניסה לבלוגים העוסקים בנושאי חיפוש לימודים עוזר מאוד ומאפשר לצעירים המבולבלים לקרוא מידע עדכני ורלוונטי לגבי אפשרויות, נושאים, מכללות ועוד. כך, צעיר המעוניין להתמקד בתחום לימודי מנהל עסקים יוכל לקרוא מידע הקשור על מנהל עסקים ולראות האם התחום בכלל מושך אותו ואם כן לקרוא מה בלוגרים או מפרסמים אחרים הכותבים בבלוג לימודים כותבים לגבי מכללה או אוניברסיטה מסוימת. מידע זה שימושי ויעיל מאוד עבור צעירים רבים.

מה זה בעצם בלוג


בלוג הוא למעשה מעין יומן אישי. בבלוג ניתן לפרסם מאמרים, תמונות, הרהורים ועוד. פרסום מאמר אישי ייצור תגובות מהקוראים וכך נוצר דו שיח בין הכותה לבין קוראיו והחלפת מידע רב ערך מתבצע. קיימים ברשת בלוגים רבים וטובים בנושאי לימוד. גולשים התוהים מה ללמוד וחשובים על תחום מסוים כמו לימודי מנהל עסקים למשל יוכלו להתמקד בבלוגים בתחום זה, לקרוא, להתעניין, לשאול שאלות ולפרסם תגובות. בלוג לימודים מקצועי יספק מאמרים חשובים על תחומי לימוד רבים. כל למשל ניתן לקרוא על רפואה משלימה לצד מאמרים בנושא חיפוש לימודים בחו"ל. מתוך עיון וקריאה אפשר לקבל חומר רב למחשבה ולקבל רעיונות נוספים בהקשר ללימודים כמו איך למצוא עבודה בזמן הלימודים. האם ללמוד משפטים במכללה או אוניברסיטה, למה כדאי ללמוד רפואת שיניים בהונגריה ולא ברומניה ועוד.

איך מחפשים בלוג לימודים


חיפוש בגוגל היא האופציה הטובה כאשר מחפשים בלוג לימודים אך לא רק. החיפוש בגוגל יביא למיליוני תוצאות ולכן קצת קשה לדלות משם את הבלוג הרצוי. פורטלים ישראלים כמו תפוז, דה מרקר ואחרים משלמים לבלוגרים כדי שיכתבו אצליהם. בלוגים אלה נחשבים כמקצועיים ופופולריים במיוחד. ניתן לחפש גם באתרי אינדקס שונים. בכניסה לאתר אינדקס או פורטל ניתן לחפש את הקישור לקטגוריית הבלוג התאימה לנושא העניין, לדוגמה לימודים, ומשם לנווט בהצלחה לבלוג העסוק בלימודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה