יום שני, 5 בינואר 2015

לימודים פיננסיים – ללמוד להשקיע בעתיד שלך

אם אתם מעוניינים לבחור באפיק תעסוקתי בטוח שיעזור לכם לבנות קריירה פורה וכן לדאוג לעתיד הפיננסי שלכם, בוודאי תשמחו לשמוע שתחום הלימודים הפיננסיים הם התשובה. מאמר זה יעסוק בהרחבה באחד התחומים התעסוקתיים והנדרשים ביותר של השנים האחרונות – ניהול תיקי השקעות. 

תיק השקעות


כניסה אל העולם הבוגר חושפת בפני כל אחד מאיתנו אפשרויות השקעה רבות וכל אחד בוחר באותו אפיק השקעה שמתאים לאופיו ולמטרה אליה הוא מייעד. אחת מהדרכים הפופולאריות ביותר להשקעה היא על ידי תיק השקעות. תיק השקעות תמיד יהיה מורכב מכל מיני נכסים פיננסיים שמטרתם העיקרית היא להוביל אל תשואה ראויה. הנכסים בתיק ההשקעות יכולים להיות מכל סוג, אם מדובר על מניות, תעודות סל, אגרות חוב, חוזים עתידיים ועוד. הרכב תיק השקעות תמיד יקבע על פי המטרה העיקרית של בעלי הנכסים ותקופת הזמן בה הוא מעוניין להשקיע. 

ניהול תיקי השקעות- קצת על המקצוע


ניהול השקעות הוא אחד מתחומי הלימוד היוקרתיים והמקצועיים בשוק הפיננסי. אמנם יש אפשרות של ניהול תיקי השקעות באמצעות מומחים וזאת הדרך הטובה והקצרה ביותר להבטיח שתיק ההשקעות שלכם ינוהל בצורה המקצועית ביותר, אך יש גם אפשרות להירשם אל מסלול לימודי של ניהול תיקי השקעות וללמוד כיצד לנהל את תיק ההשקעות שלכם ותיק ההשקעות של אנשים אחרים בעצמכם. ניהול השקעות הוא למעשה קנייה ומכירה בין היתר של ניירות ערך ונכסים פיננסיים וזאת במסגרת תיק ההשקעות של הלקוח. מנהל תיק תמיד יעסוק בכל הקשור אל הקצאת נכסים בתיק ההשקעות, מכירה וקנייה של נכסים בתיק ההשקעות, מימוש רווחים ואילו המומחים שבהם עוסקים פעמים רבות גם בסיכוני השקעות, תחום גידור ועוד. 

מי המנהל?


ניהול תיקי השקעות יכול להיעשות על ידי המשקיע עצמו או על ידי גופים מומחים. אם אתם מעוניינים להשקיע בעתיד שלכם ו"לתפוס שתי ציפורים במכה אחת" בוודאי תהיו מעוניינים ללמוד את התחום כך שתוכלו להשקיע בצורה נבונה בעתיד הפיננסי שלכם וכן לעזור בתור מומחים לאנשים אחרים שמעוניינים בשירות ייעוץ וניהול תיקי השקעות. נכון להיום יש מספר דרכים לנהל תיקי השקעות:
  • בנקים- יש אפשרות לנהל את תיק ההשקעות באמצעות חשבון מסחר ויועץ השקעות בבנקים. כאן יש לכם אפשרות לנהל את התיק שלכם גם באופן עצמאי.
  • עצמאי- יש אפשרות של כל אחד ואחת מכם לנהל את תיק ההשקעות שלו באמצעות מסחר מסוג עצמאי. דבר זה יעשה אונליין באינטרנט בפלטפורמת מסחר של חברה שמוגדרת כחברת בורסה.
  • בית השקעות- האפשרות השלישית היא לפנות אל חברה שמומחית ספציפית בכל הקשור אל תיקי השקעות או לבית השקעות שמספק מגוון שירותים ביניהם גם ניהול של תיקי השקעות, אתם תשמרו את הכסף בחשבון הבנק שלכם, אך תעניקו למומחי ההשקעות של בית ההשקעות הרשאה לבצע פעולות הקשורות אל ההשקעות שלכם.

לסיכום, אם אתם מעוניינים ללכת על בטוח בוודאי תהיו מעוניינים להירשם אל קורס ניהול תיקי השקעות ולהציע לאנשים ניהול תיק השקעות מקצועי וממוקד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה