יום שלישי, 24 ביולי 2012

לימודי תעודה – לימודים ייחודיים ומבוקשים!

מפת הלימודים, הן בארץ והן בעולם, מורכבת משני סוגים של לימודים. הסוג הראשון הינו לימודים אקדמיים, ואילו הסוג השני הינו של לימודים אשר ידועים בשם לימודי תעודה. יחד עם זאת, בעוד סוג הלימודים הראשון מאופיין גם בלימודי המשך ייעודיים ומתקדמים כמו לימודי תואר שני, שלישי, פוסט – דוקטורט ועוד, לרוב, סוג הלימודים השני לא בא לידי ביטוי ו / או ממשיך מעבר למסלול הלימודים הקבוע והידוע מראש. במילים אחרות, סיום לימודי תעודה מעניק לכל בוגרי מסלול הקורס תעודת מקצוע אשר מאפשרת להם לעסוק באופן מיידי בתחום שבו הם למדו. אין ספק, כי לעומת לימודים אקדמיים אשר נמשכים כמה וכמה שנים טובות, לימודי התעודה הינם 'תעודת כניסה' מיידית ואיכותית לשוק העבודה.

קיימים אינספור לימודי תעודה, צריך רק לבחור

במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות כי קטגוריית הלימודים אשר ידועה בשם לימודי תעודה זוכה לתנופה ותהודה גדולות ביותר – הן מצד קהל המתעניינים בלימודים והן מצד מכללות בצפון, בתי ספר ללימודי תעודה ואפילו מוסדות לימוד אקדמיים אשר משיקים במסגרתם בתי ספר ללימודי תעודה. בפועל, תנופה ותהודה גדולות אלו נובעות כתוצאה ממגוון הלימודים האיכותי, הייחודי והעצום אשר מאפיין את קטגוריית לימודים זו. באופן הזה, קיימים אינספור סוגים של לימודי תעודה, ממש באופן שצריך רק לבחור, וכשביניהם ניתן למצוא את הבאים: לימודי שוק ההון על סוגיהם השונים; לימודי טכנאות מכל הסוגים; לימודי הנהלת חשבונות וחישוב שכר מכל הדרגות; קשת רחבה של לימודי מחשבים פרטניים ומתקדמים; לימודי רפואה משלימה אשר מכשירים מטפלים; לימודי מנהל עסקים מסוגים שונים כמו שיווק, פרסום, תקציבאות ועוד ועוד. במילים אחרות, לימודי תעודה הינם לימודים איכותיים, מתקדמים ובעיקר אפקטיביים ברמה המעשית. עכשיו עולה השאלה הבאה:היכן מומלץ ללמוד ללימודי תעודה, במסגרת של מכללות בצפון או אוניברסיטאות ממלכתיות?

לימודי תעודה – רק במסגרת מכללות בצפון!

אפשר להסתכל ולבחון את הצטרפותם של כל אותם מוסדות לימוד ממלכתיים כמו אוניברסיטאות לקטגוריית הלימודים האיכותית והמבוקשת אשר ידועה בשם לימודי תעודה, כאל רצון 'לנגוס' בפלח נוסף בעוגת הלימודים הארצית גרידא. יחד עם זאת, כאן זה המקום לספר, כי מכללות בארץ ובפרט מכללות בצפון, לימדו מאז ומעולם לימודי תעודה. מעבר לכך, לימודים אלו היו מאז ומעולם ההתמחות הגדולה ביותר של מכללות בצפון, בדרום ובמרכז רבות. בפועל, כל אותן מכללות בצפון מחזיקות ברשותן תוכניות לימודים ייעודיות, ייחודיות ופרטניות, צי מורים מקצועי, מוביל ואיכותי, קשרים מקצועיים רבי שנים עם מקומות עבודה מובילים במשק ועוד. בקיצור, כל מה שתלמידים של לימודי תעודה צריכים וזקוקים על מנת להגשים כל חזון וצורך שבגינם הם נרשמו ללימודים אלו. לכן, התשובה לשאלה האמורה הינה אחת, והיא מכללות בצפון.

לימודי תעודה – הדרך המהירה והבטוחה להצלחה

יותר ויותר בוגרים של לימודים במסגרות של מכללות ללימודי תעודה מדווחים על שביעות רצון גדולה ביותר לא רק מאיכות הלימודים, אלא גם מאיכות העבודה שאליה אם התקבלו והתגמול אשר מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. בפועל, שביעות רצון זה הינה מנת חלקם של אינספור בוגרי מכללות ללימודי תעודה כבר במשך כמה עשרות שנים. לכן, לא נטעה אם נאמר כי לימודי תעודה סוללים דרך מהירה ובטוחה להצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה