יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

מדריכי ספינינג


בעשור האחרון זכו האופניים להחזיר עטרה ליושנה. מאות אנשים בחרו באופניים כספורט המועדף עליהם, אצו אל החנויות והצטיידו במיטב האבזורים ובאופניים, המילה האחרונה ממש. מדובר בספורט נפלא המשלב בין אימון והנאה, בין חיזוק שרירי הגוף השונים ופיתוח מערכת הנשימה והלב.

העניין הוא שרכיבה על אופניים דורשת, מעבר להשקעה כספית גדולה מאד, גם יציאה החוצה אל המרחבים הפתוחים ויכולת רכיבה על אופניים ברמה גבוהה מאד. אם כך, מה יעשה מי שלא מעוניין לצאת אל השטח וכישורי הרכיבה שלו בסיסים בלבד אך הוא מאד מאד רוצה להפוך את הספורט הזה לחלק מחייו?

התשובה היא – ספינינג!

מדריכי ספינינג ישמחו מאד לקחת אתכם לאימון מסיבי על גבי אופניים שלא הולכות לשום מקום. מי שלא שמע, לא מכיר או לא בטוח במה מדובר הנה כמה עובדות על ספינינג ועל מדריכי ספינינג שלא ידעתם.

הראשונה, ספינינג נחשב לאחת הפעילויות הספורטיביות המביאות להשלת קלוריות משמעותית. שריפת הקלוריות מתבצעת בזכות האינטנסיביות של האימון והפעלת הגוף כולו.

עובדה שנייה, לא צריך לדעת לרכב על אופניים בשביל להשתתף בשיעור ספינינג, זאת משום שהאופניים מקובעות ופעולת הגוף אינה דורשת איזון מיוחד כמו בזמן רכיבה. משמע, הספינינג מתאים גם למי שאינו חובב גדול של אופניים אלא מעוניין בפעילות ספורטיבית קצבית ומאתגרת.

מדריכי ספינינג נחשבים לקשוחים במיוחד, הפעילות היא קצבית ונרגשת והאנרגיות בחדרי הספינינג מרקיעות שחקיןם. מדריכי ספינינג מבוקשים גורמים לעשרות תלמידים לעמוד בתור לשיעור. מדריכי ספינינג אינם נכנעים לתירוצים של מתאמנים חסרי מוטיבציה וידועים ביכולת שלהם לדרבן גם את המתאמן החלוש וחסר המוטיבציה של הכיתה.

מדריכי אירובי כאופציה ב'

אם אתם ממש אבל ממש לא מתחברים לאופניים ולמרות מדריכי הספינינג המוכשרים אתם חשים כי ברצונכם להשיל קלוריות ולחזק את הגוף באופן אחר תמיד תוכלו לבחור במדריכי אירובי שיעבירו לכם שיעור אינטנסיבי שייעשה את העבודה לא פחות טוב.

מדריכי אירובי מקצועיים מצליחים להביא את כיתת האימון לנקודות שיא של אמביציה ולגרום לכל מערכת בגופנו לזעוק מכאב אך גם משמחה. מערכות השרירים, הלב, הנשימה והמפרקים זוכות לאימון של ממש והקלוריות לא מאחרות לנשור.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה