יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

קורס שיווק באינטרנט


כיום בעלי עסקים רבים, חדשים וותיקים מבינים את הפוטנציאל העצום של שיווק מקוון. בטקסט הקצר שלפניכם נסביר בקצרה במה הדברים אמורים ונפרט אודות היתרונות של שיווק באינטרנט. כיום מכונים ומוסדות רבים מציעים מסלולים שונים של לימוד התורה המורכבת והרווחית של פרסום ושיווק באינטרנט.


היתרונות מרכזיים של שיווק באינטרנט



אחד היתרונות המיוחדים ביותר של שיווק באינטרנט הוא עיקרון המדידות. הצלחה של קמפיין מקוון ניתנת למדידה כיוון שהיום ישנה אפשרות פשוטה יחסית לנהל את התעבורה האינטרנטית. כך תדעו מהיכן הגיעו הגולשים, אילו רכישות הם ביצעו וכיו"ב. כמו כן תוכלו לדעת בדיוק כמה זמן הם שהוא באתר שלכם, כמה נכנסו לפרסומת המקוונת ועוד. בנוסף לכך מדובר על זמינות גבוהה מאוד. היום לכל אחד יש חיבור לאינטרנט לא רק בבית ובמשרד אלא ממש בכף ידו באמצעות הטלפון החכם. בעזרת קורס שיווק באינטרנט ניתן ללמוד על השימוש ביתרונות האלו לצרכים הפרסומיים שלכם.


יתרונות נוספים



קורס שיווק באינטרנט ילמד אתכם גם על החיסכון העצום שבפרסום מקוון. על ידי פרסום מקוון חוסכים משכורות רבות של סוכני מכירות ואנשי שיווק ועדיין מגיעים לקהל עצום של לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. וכמובן שאיך אפשר בלי עיקרון הגלובליות? שיווק מקוון מסוגל להרחיב את העסק שלכם במהירות עצומה. בעזרת הרשת עסקים רבים הפכו מלאומיים לבינלאומיים בפרקי זמן קצרים מאוד.


קורס שיווק באינטרנט – מה לומדים?



מאחר וישנם לא מעט קורסי שיווק באינטרנט, קצרה היריעה מלהכיל את כל הסילבוסים של כולם. עם זאת, לומדים כמעט בכל הקורסים המדוברים נושאים חשובים ובסיסיים כגון שיווק במדיות החברתיות, טכניקות לקידום אתרים בגוגל, שיווק שמבוסס על בלוגים, פרסום ויראלי מקוון והקמת אתרים שמיועדים לשיווק המסר הפרסומי. בקורסים מתקדמים בתחום לומדים לאפיין את הקהל, להגדיר את המטרות השיווקיות ואת הכלים בהם יעשה שימוש, לקבל החלטות בקשר למסגרת התקציב ועוד.


היסטוריה על קצה המזלג



למרות שקורסים שעוסקים בשיווק באינטרנט הם עניין חדש יחסית, הפרסום המקוון החל אי שם בתחילת שנות התשעים, לפני כשני עשורים. בתקופה ההיא הפרסום התמקד באתרים טקסטואליים בלבד שהציעו לגולשים מידע חינמי אודות מוצרים שונים. מאוחר יותר הופיעו פרסומות טקסטואליות וגרפיות ככל שהתפתחה הטכנולוגיה. כיום כמובן בניית אתר היא צעד בסיסי של כל ארגון מסחרי. עלייתו של גוגל בשנת 1998 לרשת שינתה את התמונה וכיום כל קורס שיווק באינטרנט מקדיש לו לפחות כמה שיעורים. כיום מערכת הקישורים הממומנים של גוגל היא פלטפורמת הפרסום המקוונת הגדולה ביותר. כמו כן חברות רבות באו לעולם במטרה אחת ויחידה – לקדם אתרים במעלה רשימת תוצאות החיפוש של גוגל.


למי זה כדאי?



קורס שיווק באינטרנט הוא צעד חכם עבור כל מי שמפעיל עסק או כל מי שאחראי על תחום השיווק בעסק כלשהו. מדובר על עסקים קטנים כגדולים, וותיקים או חדשים כאחד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה