יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

לימודי תקשורת


עיתון, רדיו, טלוויזיה ואינטרנט מהווים את מרכזי המדיה הראשיים של עולם התקשורת, דרכם מועבר מידע לספקטרום רחב של אנשים, מכל העולם. מאז ומעולם עולם התקשורת, מהווה את הכלי האולטימטיבי, איתו אפשר להעביר מידע בין ההמונים, עבור שלל מטרות. לימודי תקשורת מאפשרים לנו להכיר את עולם התקשורת לעומק, תוך כדי הבנת כוחם והיכולת שלהם להשפיע על דעת הקהל העולמי והציבורי.

לימודי תקשורת – תחומי לימוד מבוקשים


במסגרת לימודי תקשורת (לאחר בחינת הפסיכומטרי), תוכלו לבחור להתמחות בקשת רחבה של אפשרויות ומסלולי לימוד במסגרת קורסים ללימודי תקשורת בבתי ספר מקצועיים או במסגרת של תארים מתקדמים בשלל האוניברסיטאות והמכללות האקדמאיות. אם אתם קצרים בזמן ואתם כבר נרגשים להתחיל את מסלול הקריירה שלכם, תוכלו לבחור להירשם ללימודי תקשורת, במגוון בתי הספר המקצועיים בארץ. בהם תוכלו למצוא שלל קורסים מרתקים בתקשורת, הנערכים בין שלושה חודשים ומעלה, בסופם תקבלו תעודה מקצועית, שתאפשר לכם לצאת לשוק העבודה. בין הקורסים המבוקשים במסגרת לימודי תקשורת, תוכלו למצוא את תחום הקופירייטינג, העיתונות, השיווק, הפרסום, הרדיו, הטלוויזיה והאינטרנט. אם יש לכם את הזמן והכוח להשקיע בלימודים אקדמאים גבוהים ואתם מעוניינים לפנות ללימודי תואר ראשון בתקשורת, בשלל המכללות האוניברסיטאות המקצועיות הקיימות, תוכלו לבחור להתמקד אך ורק בתחום לימודי תקשורת או מנגד תוכלו לבחור לשלב את לימודי התקשורת במסגרת התואר הראשון עם עוד תחום לימודים, במקצוע מבוקש לא פחות. במהלך לימודי התואר, תוכלו להתמחות בתחומי הלימוד הבאים: לימודי תקשורת, לימודי תקשורת קולנוע והוראה, לימודי תקשורת וכלכלה, לימודי תקשורת ושיווק, לימודי תקשורת ומשפטים, לימודי תקשורת ופסיכולוגיה, לימודי תקשורת וניהול, לימודי תקשורת ומדעי ההתנהגות או לימודי תקשורת ומדעי המדינה. כמובן אלו רק קמצוץ, משלל ההתמחויות בתחום לימודי התקשורת הקיימים.

לימודי תקשורת – עתיד מקצועי בתחום


הספקטרום הרחב בהם לימודי התקשורת מאפשרים לנו להתמחות, פותחים לנו קשת רחבה של אפשרויות תעסוקה בתחומי המדיה השונים. בוגרי לימודי תקשורת שסיימו קורס או תואר ראשון, יוכלו לעבוד באינספור מקומות עבודה מבוקשים במשק. אוהבי הכתיבה, יוכלו לעבוד בתור עיתונאים, מבקרים, עורכים וכותבי תוכן בשלל סוגי העיתונות הכתובה וכמובן בשלל אתרי האינטרנט שמספקים אינספור אפשרויות תעסוקה לבוגרי לימודי תקשורת. אוהבי הפרסום, יוכלו לעבוד בתור אנשי פרסום ושיווק בשלל חברות הפרסום הגדולות במשק או בחברות אחרות שעוסקות בתחום אם זה בטלוויזיה, האינטרנט, ברדיו או בסוגי מדיה אחרים. בין המקצועות המבוקשים בתחום תמצאו: קופירייטרים, תקציבאים, אנשי SEO, אנשי SMO, אנשי PPC, אנשי יחסי ציבור, מפיקי פרסומות, פלנרים ועוד. בנוסף לכך יוכלו בוגרי לימודי תקשורת, לעבוד בתור שדרנים וכתבים בטלוויזיה או ברדיו.
לימודי תקשורת מספקים לנו ארגז עשיר של כלים, ידע ואינספור אפשרויות להתמחות בעולם התקשורת. כאשר המטרה הסופית היא לפתח דור צעיר של אנשים תקשורת, שידעו להתמודד עם שלל סוגי המדיה השונים, בצורה חכמה ומבוקרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה