יום שישי, 2 במרץ 2012

קורס מקצועי בחינם ?

לימודים עולים הרבה כסף, סכום שלרוב לא תמיד נמצא ברשותנו, דבר שתמיד גורם לנו לדחות את ההרשמה ללימודים. תופתעו לגלות שישנם שלל דרכים בהן תוכלו להירשם ללימודים ובחינם.

קורס מקצועי על חשבון העבודה


כיום כמעט בכל מסגרת עבודה תוכלו לצאת לקורסים מקצועיים, על בסיס הכשרה מקצועית או השתלמות, על חשבון החברה בה אתם מועסקים. כאשר החיסרון היחיד הוא שאתם צריכים לחתום על חוזה התחייבות, בו אתם מתחייבים לעבוד לפחות במשך חצי שנה או שנה, כאשר אם אתם מפרים את ההסכם אתם חייבים לשלם קנס בן כמה מאות שקלים. יחד עם זאת, קורסים מקצועיים במסגרת העבודה, מעניקים לכם הסמכה ותעודה מקצועית, במקצוע נדרש שמהווה יתרון בשוק כיום. במיוחד כאשר הבוס משלם את מחיר הקורס, דבר שחוסך לכם כמה אלפי שקלים. הקורס אותו תעברו לרוב יהיה קשור לתחום בו אתם עוסקים בחברה, זה יכול להיות קורס בשירות לקוחות, הכשרה בעריכת קולונוסקופיה, קורס קידום אתרים, קורס חשבי שכר ועוד שלל קורסים אחרים.

קורס מקצועי על חשבון המדינה


לכל אדם שפוטר ואינו מוצא עבודה בתחום, לכל אדם שמעוניין לעבור הסבה מקצועית, לכל אדם בארץ ששירת בצבא ולכל אדם שמחזיק תעודת זהות ישראלית, יש זכות לקורס מקצועי ממגוון הקורסים שקיימים כיום ופועלים מטעם משרד העבודה והרווחה. כל מה שאתם צריכים זה לגשת ללשכת העבודה ולבקש הפניה ליועץ קורסים. יועץ הקורסים יעניק לכם רשימה, ממנה תצטרכו לבחור את הקורס המקצועי המושלם עבורכם. היתרון הגדול בדבר הוא שהקורס ניתן חינם, ישנו מבחר עצום של קורסים ביניהם תוכלו למצוא: קורס במחשבים, קורס בקונדיטוריה, קורס בנגרות ועוד שלל קורסים אחרים שלרוב לוקחים בין חודשיים לחצי שנה ובמסגרתם תקבלו אפילו משכורת מהלשכה. בתום הקורס תוכלו להשתלב במגוון מקצועות מבוקשים, לעבוד בהייטק בשביל בית תוכנה ואף להרוויח משכורת נאה.

קורס מקצועי על חשבון הצבא


כל חייל שמשתחרר מהצבא זוכה לקבל דמי שחרור על חשבון שנות שירותיו הצבאים, אותם הוא יכול להוציא על לימודים, פתיחת עסק, קניית דירה ועוד. אם אתם לא רוצים להשקיע עכשיו שלוש שנים מחייכם באוניברסיטה ואתם מעוניינים ללמוד מקצוע רווחי בזמן קצר, תוכלו להירשם לאינספור קורסים מקצועיים על חשבון דמי השחרור שלכם. בין הקורסים הפופולאריים שחיילים משוחררים בוחרים תוכלו למצוא קורס ברמנים, המהווה מקצוע צעיר ופופולארי, בו יוכלו להרוויח משכורת מעולה ולעבוד במועדונים, קייטרינג לאירועים קטנים או מסעדות. כך בעצם יוכלו לממן את המשך הלימודים באוניברסיטה או את הטיול הגדול אחרי הצבא. קורסים בשלל מקצועות ההייטק, באמצעותם הם יוכלו להשתלב בשוק מבוקש, תוך מספר חודשים מועטים ולהרוויח משכורות שנעות בין שמונה לשתיים עשרה אלף שקל בחודש.
לסיכום אם אתם מעוניינים ללמוד ואין לכם כסף, אל תתייאשו, משום שתמיד יש אלטרנטיבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה