יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

קורס Mcitp – הדרך הקצרה להשתלב בתעשיית ההייטק!


כידוע, היום, מבחינת כל מה שנוגע להשכלה, עבודה וקריירה, כמעט ולא ניתן למצוא אדם אחד אשר לא מחזיק ב'חלום' של תואר במקצוע מחשבים כלשהו, עבודה בחברת הייטק כלשהי והכנסה גבוהה בהרבה מן השכר הממוצע והמקובל. יחד עם זאת, לא כולם בורכו ב'מוח' אנליטי ונתוני השכלה מקדימים אשר יאפשרו להם לצלוח את תנאי הקבלה הקשים והקשיחים של מוסדות להשכלה רבים. יחד עם זאת, הודות (ובאמצעות) קורס Mcitp, כל מי שיירשם ויסיים את הקורס בהצלחה, יוכל להשתלב בחברת הייטק כזו או אחרת. מעניין אתכם? אם כן, המשיכו לקרוא, שכן במאמר זה נספר את הכול אודות הקורס המעניין והחיוני הזה.

קורס Mcitp – מלמד כיצד לתחזק מחשבים אישיים ורשתות תקשורת


ראשית, נתחיל עם הסיבה הישירה לחיוניות, להצלחה ולביקוש הגדול לקורס Mcitp. ובכן, קורס זה מלמד ומכשיר את התלמידים שלו לתחזק מכל היבט ומכל בחינה מחשבים אישיים ורשתות תקשורת. במילים אחרות, קורס זה 'נוגע' לאחת מגזרות שוק המחשבים הנפוצות והבולטות ביותר, הלא הם המחשבים האישיים והרשתות תקשורת, מרכיבים שבהיעדרם תעשיית המחשבים, הן בארץ והן בעולם, כלל לא קיימת. שנית, נמשיך עם העובדה, שקורס Mcitp מסמיך את התלמידים והבוגרים שלו לטכנאי מחשבי PC  ורשתות תקשורת, בעלי מקצוע אשר מתמחים בתחזוקה, טיפול ותיקון בעיות חומרה ומערכות הפעלה של מחשבים ורשתות תקשורת. במילים אחרות, לא בכדי זה קורס זה נחשב למבוקש ביותר, ול'כרטיס כניסה' בטוח לכל חברת הייטק באשר היא, גדולה וקטנה.

קורס Mcitp מאופיין בתוכנית לימודים הייטקיסטית וברמה הגבוהה ביותר


כיאה לקורס הייטק אשר מתמחה במחשבים אישיים ורשתות תקשורת, קורס Mcitp מאופיין בתוכנית לימודים מקיפה, עשירה, יסודית וברמה הגבוהה ביותר. מבחינת סילבוס, קורס זה כולל את הנושאים הלימודיים הבאים: הכרה כוללת ומלאה של מבנה המחשב, מבחינת חומרה ותוכנה כאחד / לימוד כלי אינטרנט ייעודיים לטכנאים / מבוא לחלק הטכני של מחשבים ורשתות תקשורת (ובעיקר על הכרת זרם ומתח, הספק, רכיבים אלקטרוניים, בסיסי ספרה שונים ועוד) / הכול על חומרה (ובעיקר על זיכרון, מעבד מרכזי, לוחות אם, כוננים, מערכות קבצים ועוד) / תחזוקה של מערכות ווינדווס / ניהול שרתים ועוד ועוד. בקיצור, תוכנית לימודים זו 'דואגת' שכל תלמיד הקורס יהיה טכנאי מחשבים אישיים ורשתות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר.

גם אתם רוצים להיכנס לעולם ההייטק? המשיכו לקרוא!


אי אפשר להתווכח עם העובדה, כי לא כל אחד יכול להיות מהנדס מחשבים או חשמל. יחד עם זאת, ישנן לא מעט חברות הייטק אשר כלל לא מחפשות אחר מהנדסים אלו, אלא אחר טכנאי מחשבים אישיים ורשתות תקשורת רבים – אבל בעיקר כאלה אשר סיימו קורס Mcitp בהצלחה ולאחר שסיימו את כל המטלות הלימודיות שלהם. אז אם גם אתם רוצים להיכנס לעולם ההייטק ולא יודעים איך, אתם יודעים עכשיו היטב מה לעשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה