יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

לימודי ייעוץ משכנתאות - המדריך

תחום הפיננסים הוא אחד מהענפים המרתקים, המסעירים והמתגמלים ביותר במשק הישראלי והעולמי באופן כללי. אין ספק שהיום, אולי יותר מבכל עידן אחר הכסף מהווה גורם מאד מרכזי בחיינו ובשונה מתקופות אחרות לאורך ההיסטוריה הוא הרבה יותר נגיש לנו כיום. במצב כזה, היש טוב יותר מלבנות קריירה שלמה סביב המשאב הכי נחשק שישנו?
קריירה בתחום הפיננסי היא קריירה מובטחת ומצליחה, בכל היבט שלא תסתכלו עליו, ואם אתם מחפשים מסלול קריירה מהנה ומספק, ייעוץ משכנתאות הוא בדיוק המסלול עבורכם.

למה ללמוד ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות הבודדים אשר משלבים את העיסוק בעולם הפיננסי תוך שילוב של עבודה עם בני אדם. אנשים רבים נמנעים מבחירת קריירה פיננסית מתוך חשש שהעבודה שלהם תתבצע מול טבלאות אקסל בלבד, ושבמשך כל היום מה שהם יראו זה רק מספרים מולם. ובכן, בעבודתו של יועץ משכנתאות עיקר העבודה שנעשית היא עם ומול בני אדם. למעשה, לא רק שיש כל הזמן מגע עם אנשים, אלא יש בעבודה הזאת משום עזרה לאנשים מה שהופך אותה למספקת ומתגמלת במיוחד. יועץ המשכנתאות מסייע לאנשים לרכוש בית, מכוון, עוזר ומייעץ אל עבר הבחירה הנכונה ביותר עבורם.
אם גם אתם רוצים להיות חלק מהדבר הנהדר הזה, ובמקביל להבטיח לעצמכם קריירה משגשגת, שכר מפנק והמון סיפוק- אתם במקום הנכון.

מידע מעשי אודות הלימודים

ישנם כמה מסלולים ללימוד ייעוץ משכנתאות, כך שכל אחד יוכל לבחור לעצמו את המסלול הנח לו ביותר.
הדרך המסורתית ללימודי ייעוץ משכנתאות היא במסגרת לימודי תואר בכלכלה או במנהל עסקים. לימודים אלה יעניקו מידע מקיף ומעמיק בעולם המשכנתאות ובנוסף יעניקו מידע עשיר בתחומים נוספים בעולם הפיננסי. תואר ראשון אורך פרק זמן שבין שלוש לארבע שנים, בהתאם למוסד הלימודים, צפיפות תוכנית הלימודים וההתמחויות השונות שתבחרנה, במידה ותהיינה כאלה.
אין ספק שמדובר על השקעה של זמן וכסף שאינם מבוטלים, יחד עם זאת תואר ראשון יעניק בסיס מקצועי עשיר וחשוב.
למי שבכל זאת רוצה לקצר תהליכים יש לנו חדשות טובות בשבילו. לימודי ייעוץ משכנתאות ניתן לעשות גם במסלול קצר יותר, תוך לימוד ממוקד של התחום הספציפי הזה. בעוד שבמסגרת לימודים אקדמיים ילמד מידע רב אודות האספקטים השונים של עולם הפיננסים, בקורס ממוקד של ייעוץ משכנתאות ילמד מידע ממוקד ורלוונטי בלבד.
קורס לימודי ייעוץ משכנתאות נמשך בדרך כלל פרק זמן של כמה חודשים, כשהשיעור נערך בין פעם אחת לפעמיים בשבוע. במסגרת הקורס יתקבלו כל הכלים המקצועיים לעבודה, לרבות כל הרקע התיאורתי שידרש לטובת ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.
בוגרי לימודי ייעוץ משכנתאות יוכלו להשתלב בבנקים המובילים, בחברות השקעות ובגופים חוץ בנקאיים שונים.
אין ספק שמדובר על מסלול קריירה יוקרתי ונחשק במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה