יום רביעי, 1 במאי 2013

מידע על לימודי תעודה לקראת הסמכה כסוכן נדל"ן

רבים מאיתנו, המעוניינים לרכוש או להשכיר דירה למגורים, פונים אל לוח דירות להשכרה או למכירה, על מנת לקבל קצת מידע על טווח המחירים בשטח, וכל האזורים בהם ישנן דירות פנויות. אולם, לא תמיד אנו יודעים מה ואיפה לחפש, ובדיוק בשביל זה קיימים סוכני הנדל"ן. סוכני הנדל"ן מנוסים בתיווך בין משכירי הדירות לשוכרים, או בין בעלי הנכסים לאילו המעוניינים לקנות אותם. סוכן נדל"ן מבין היטב בשוק, יודע את מכירי הדירות בכל איזור, ומצוייד בכל הנתונים האפשריים על מנת להעניק לרוכש את הדירה בה הוא מעוניין, במסגרת התקציב הכלכלי שלו. סוכני הנדל"ן אף מסייעים בחיפוש נכסים בעבור אלו המעוניינים לקנות נכסים להשקעה, וחוסכים להם את כאב הראש בחיפוש בלוח דירות להשכרה ומכירה אחר נכסים פוטנציאליים.

תעודת סוכן נדל"ן, מה לומדים?

על מנת להיות סוכן נדל"ן ולקבל תעודה המאפשרת לעסוק במקצוע יש לעשות קורס נדל"ן. הקורס מכיל מושגי יסוד בנדל"ן, חוקי מע"מ ומס הכנסה החלים על נכסים, דיני חוזים, קריאה של לוח דירות להשכרה ומכירה, דיני שכירות, מיסי מקרקעין, עקרונות שונים בשיווק נדל"ן ועוד. משך קורס הנדל"ן הוא כ- 70-80 שעות סה"כ, ובסופו תינתן תעודת גמר מטעם המוסד בו נלמד הקורס. על מנת לעסוק במקצוע בשוק העבודה על בוגר הקורס לעבור את המבחן של משרד המשפטים. ניתן גם ללמוד את החומר הנדרש לבד, ולגשת אל הבחינה באופן עצמאי.

למי מתאימים לימודי הנדל"ן?

לימודי הנדל"ן מתאימים לשני סוגים של אנשים:
• לימודי נדל"ן מתאימים לאנשים המתעניינים בשוק המכירה וההשכרה של הדירות בארץ ובעולם, ולכאלו המבקשים להשתלב בשוק כסוכני נדל"ן בחברות הנדל"ן השונות. הקורס מעניק את כלל הידע הנחוץ על מנת להשתלב כסוכן נדל"ן, או על מנת לעבוד באופן עצמאי ולפתוח משרד תיווך אישי.
• לימודי נדל"ן מתאימים גם לאלו המעוניינים לדעת כיצד להשקיע בנדל"ן באופן עצמאי, איפה הכי כדאי, איך לזהות נכס פוטנציאלי ועוד. לימודי הנדל"ן נותנים פרספקטיבה טובה על טיב הנכס ועל יכולת התשואה שהוא יכול להעניק בעתיד, ויכולים לאפשר ללומד להשקיע בנכסים באופן עצמאי ללא סיוע של סוכן, וללא הצורך לשלם אחוזים על הליווי.

חשיבותו של לוח דירות להשכרה בעבודת הסוכן

לוח דירות להשכרה ולמכירה הוא הכלי הראשון בו נעזר סוכן הנדל"ן. לוח זה מאפשר לסוכן לדלות מידע על מחירי הנכסים, על עליה או ירידה של מחירים בשוק, על ערך של דירות ועל איזורים מבוקשים.
יתר על כן, לוח דירות להשכרה ולמכירה הוא כלי חשוב של סוכן נדל"ן על מנת לדלות לקוחות פוטנציאליים. סוכני נדל"ן רבים עושים שימוש בלוח דירות להשכרה על מנת לפרסם דירות שבבעלות המשרד, וכך להגיע בצורה הטובה ביותר לקהל היעד של המבקשים לרכוש או לשכור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה