יום שני, 31 במרץ 2014

למה מוסדות פיננסים רוצים אתכם כסטודנטים?

בשנים האחרונות ישנם לא מעט מוסדות פיננסים המחזרים אחר הסטודנטים השונים בארץ ומציעים להם מגוון של פתרונות, שיעזרו להם להתנהל נכון יותר ולהתמודד עם הקשיים הכלכליים שכל סטודנט כמעט נתקל בהם. הפתרונות האלה כוללים מבחר של מסלולים שונים וגם הטבות כדי למשוך כמה שיותר סטודנטים להצטרף אליהם ולקחת את ההלוואות המוצעות. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ובעיקר בשל ההזדמנות עבור מוסדות אלה לאתר, וכבר בגילאים המוקדמים, את הלקוחות העתידיים, אלה שיישארו איתם, ובעיקר יישארו נאמנים להם.
פתרונות שונים המוצעים לסטודנטים בארץ
המוסדות הפיננסיים השונים מעמידים לרשותם של הסטודנטים בארץ מבחר של הלוואות שונות ופתרונות פיננסיים נוספים. ההלוואות האלו יכולים להיות של כמה אלפי שקלים ולעיתים גם של עשרות אלפי שקלים. אלו יכולות להיות הלוואות של סכומי כסף גבוהים ביותר (מאות אלפי שקלים), אולם כל סכום נבדק בהתאם צורך ובהתאם למסלול הנבחר. הסטודנטים נחשבים לכח חזק מאד. בתקופת הלימודים הם זקוקים לכסף, ובעיקר כזה שיוצא להם במסגרת מסלול נוח, שאיננו מקשה עליהם מדי ומאפשר להם להתנהל כלכלית נכון יותר, אך גם ללא כל קושי. כשמוסד פיננסי מסוים מציע לסטודנט הלוואה במסלול מועדף, הוא מושך אליו את הסטודנט ושומר עליו כלקוח. הסטודנט, שכרגע נהנה מהלוואת סטודנטים, סביר שיישאר באותו הבנק או המוסד שנתן לו את ההלוואה ובהמשך גם ייעזר בשירותים נוספים, כמו משכנתא למשל, פתיחת חשבון עובר ושוב ועוד.
פתרונות מימון מסוגים שונים
ההלוואות הניתנות לסטודנטים על ידי מוסדות אלה כוללות תנאים נוחים ואטרקטיביים במיוחד. הן מאפשרות לסטודנטים לממן את שכר הלימודים, את שכר הדירה וגם את ההוצאות היומיומית השונות שלהם. הן מאפשרות לסטודנטים להתרכז במה שחשוב באמת – הלימודים שלהם, ולישון בראש שקט. ובתקופה שבה שכר הדירה עולה באופן משמעותי, ההוצאות על החשמל, על האוכל וגם על הנסיעות גבוהות מאד, לקיחת הלוואה היא פתרון מועדף, ולא בכדי סטודנטים רבים בוחרים בכך. מנגד, אפשר למצוא את הסטודנטים שממשיכים להתגורר בבית הוריהם. הם רואים בכך אפשרות לחסוך בהוצאות ולהתמודד טוב יותר עם התקופה הזו. מצד שני, הם פחות עצמאיים ופחות נהנים מהחופש, שאותו רוצים רבים.

אפשרויות ההחזר השונות המוצעות במסגרתו של כל מסלול ומסלול מותאמת לכל סטודנט, הן בהתאם למצבו הכלכלי והן בהתאם לשלב הלימודי שבו הוא נמצא. ישנם מסלולי הלוואה המאפשרים את החזרתה של ההלוואה בתום תקופת הלימודים, עובדה המאפשרת להם להמשיך בעיסוקיהם ולהתמקד בעיקר בלימודים (במקום לחפש מקורות פרנסה או דרכים להחזיר את ההלוואה שאותה לקחו). מסלולים אחרים מאפשרים פריסה של ההחזר לתקופה ארוכה מאד, ולכן גם החזר נמוך במיוחד מדי חודש. זוהי אפשרות שיכולה גם כן להתאים ובעיקר לסטודנטים שמוצאים את הזמן לעבוד מדי פעם ויש להם הכנסה מסוימת במהלך תקופת הלימודים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה