יום שבת, 12 בינואר 2013

לימודי מחשבים - המפתח שלכם לעתיד


אין חולקים על העובדה כי עולם המחשבים הוא כיום לא רק התחום המכניס ביותר באופן אישי, אלא התחום שאחראי על אחוז ענק מהיצוא של מדינת ישראל. אם בעבר היו תחומי היצוא של ישראל תלויים בעובדים מקצועיים בלבד שהוכשרו תוך כדי עבודה – חקלאות, טקסטיל, תיירות וכדומה, הרי שכיום תחום היצוא העיקרי תחום ההיי טק מצריך אנשי מקצוע בעלי תארים תעודות, לימודים והכשרות מקצועיות נרחבות. כל מי שרוצה להשתלב בעולם המחשבים יצטרך ללמוד מחשבים שהם המפתח שלכם לעתיד טוב יותר, אישי וחברתי.
לימודי מחשבים הם אחד התחומים המבוקשים ביותר בארץ גם מכיוון שהם מבטיחים הכנסה גבוהה, גם אפשרויות קידום רבות, גם עניין ואתגר וגם אפשרות להיות עצמאי. כל הייתרונות הללו באים לידי ביטוי בלימודי מחשבים בתוכניות השונות בכל רחבי הארץ.

קורסים והכשרות מקצועיים

לא כל אחד רוצה או חייב ללכת ללמוד במכללה או באוניברסיטה מדעי המחשב. האמת היא כי כדי להשתלב בתחום המחשבים או ההיי טק אין צורך ללמוד לתואר ראשון אקדמאי, אלא מספיק קורס מקצועי טוב שפיתחתם בו מיומנות ורכשתם במהלכו נסיון כדי שתתקבלו לעבודה בתחום. המשך הפיתוח האישי שלכם יהיה תלוי מרגע זה לא בתעודה שקיבלתם, אלא ביכולות האישיות שלכם ויש מנכלי"ם רבים בתעשייה זו שלא רכשו תואר אוניברסיטאי כלל לפני שמונו לתפקידם הניהולי.

היתרון של לימודי מחשבים בדרך זו

לימודי מחשבים בדרך זו מתאפשרים כמעט לכל אחד. דרישות הסף לקבלה בקורסים אלה אינם גבוהים כמו של המכללות וכל אחד עם ראש טוב במתימטיקה יכול ללמוד בהם. בתום קורסים אלה של לימודי מחשבים על כלל ההיבטים של עולם המחשבים, ניתנות תעודות גמר למסיימים. תעודות אלו מאפשרות להתקבל לעבודה ולהשתלב בעולם ההיי טק במשכורת ותנאים טובים ביותר.

לימודי מחשבים - מהם התחומים הנלמדים ?

יתרון גדול של לימודי מחשבים במסגרת קורסים ולא במסגרת אקדמאית, מעבר לתנאי הקבלה הנוחים יותר והיכולת ללמוד בשעות הערב, הוא היכולת לבחור תחום ספציפי שמדבר לכל אחד בנפרד ללא צורך בלימודים מקיפים של כל עולם המחשבים. אדם המעוניין להשתלב בתחום של בדיקת תוכנות ואבטחת איכות יוכל להירשם לקורס QA ולא יצטרך ללמוד את כל עולם המחשבים. אדם שירצה להתמחות בתחום של תקשורת נתונים או שיווק באינטרנט יוכל לעשות זאת באופן ספציפי וכך לגבי תחומים נוספים בעולם המחשבים והאינטרנט.

לימודי מחשבים – מהם הקורסים הנחשבים והנחשקים?

תחום לימודי מחשבים מכיל עשרות קורסים שונים במגוון רחב של תחומי משנה ולעיתים מצב זה יוצר בלבלול אצל אנשים המעוניינים ללמוד מחשבים. כדי למנוע בלבול זה הנה מספר קורסים נחשבים ונחשקים בתחום לימודי מחשבים:
קורס תכנות PHP, קורס טכנאי מחשבים, קורס בודקי תוכנה, קורס תקשורת נתונים, קורסי שיווק באינטרנט וכיוצא באלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה