יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

קורס ספרות


ישנם מקצועות בחיים, שגם אם כולנו נירדם מחר ל-200 שנה, כשנתעורר, הם עדיין יהיו שם. לא רובוטים, לא חייזרים ובטח לא חלליות יוכלו אי פעם להחליף את מקצוע הספר, או בשמו המשודרג "מעצב שיער". כי לא יעזור, אין תחליף למגע האנושי, וכך יהיה, כנראה, לנצח.
אם תחשבו לרגע על חשיבות היופי בעולמינו (בין אם נאהב את זה ובין אם לא), ובמקביל על חשיבות השיער למראה של בן אדם, תבינו כמה חשוב המקצוע האלמותי הזה – מעצב שיער. גם אם כיום 10 אחוז מהאוכלוסייה מסתפרת בעצמה עם מכונה, ועוד 10 אחוז מסופרת בעצמה ע"י הטבע והגנים המקריחים של אבא, עדיין, 80 אחוז מהעולם תלוי בידיהם המופלאות של מעצבי השיער.
קורס עיצוב שיער אינו דורש אמנם ידע מוקדם, אך עדיין, הוא אינו מיועד לכל אחד. כדי להתקבל לקורס עיצוב שיער לא צריך תואר שני. ואפילו לא קורס פסיכומטרי. מספיקה רק תשוקה עזה למקצוע והימשכות לתחום היופי והעיצוב. כי אם יש מקצועות בעולם שאפשר לחיות איתם גם אם לא מחייכים כל הדרך למשרד, הרי שספר / מעצב שיער זה ממש לא אחד מהם. אם אתה לא אוהב לעשות את זה, חבל לך על הזמן והמאמץ.
ישנם תתי קורסים בתחום, כגון קורס עיצוב שיער לגברים, לנשים, רב תחומי ועוד. במרבית מוסדות הלימוד המציעים קורס זה, מספקים לכם אפשרויות גמישות ללימודי בוקר או ערב בפריסה של בין חצי שנה לשנה.

מה לומדים בקורסים לספרות ?

נושאים מרכזיים הנלמדים בקורס הם סוגי תסרוקות, התאמת תסרוקת למבנה פנים, פן, סלסול, צבע, החלקה, וכן נושאים הקשורים לפתיחת עסק והפעלתו באופן שוטף. כך שעם סיום הקורס, תוכשרו לא רק כדי להיות מעצבי שיער, אלא גם כדי לפתוח מקום שלכם.
מקומות בולטים המתמחים בהכשרת מעצבי שיער חדשים פרושים לאורך כל הארץ, ובהם תוכלו ללמוד את רזי המקצוע מטובי המעצבים בתחום. חלק מהמקומות מציעים קורס מתחיל ואינם דורשים ידע מקדים, בעוד אחרים מיועדים לבעלי ניסיון בתחום, המעוניינים להרחיב את יכולותיהם. וודאו כי אתם במקום הנכון לפני שאתם נרשמים.
עלות קורס ספרות נעה בין 5,000 ל-10,000 שקל ואף יותר. אך חשוב להזכיר שכשתהיו מעצבי שיער, הכסף יחזור אליכם במהירות.
אבל עזבו אתכם כסף, אם המשכתם לקרוא את המאמר עד לכאן, סימן שאתם באמת אוהבים את התחום. רבים אולי מזלזלים באנשים שהולכים ללמוד עיצוב שיער אך אתכם זה לא צריך לעניין, לכו עם האמת שלכם, תסתערו על התשוקות שלכם, ועל תרפו עד שלא תהיו במקום אליו חלמתם להגיע.
כי ביום הפתיחה, כשהסרט האדום ייקרע, והלקוח הראשון ייכנס, והחיוך הראשון על פניו ייראה, תדעו שכל זה היה שווה את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה