יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

אומנות עיצוב השיער לכלבים וחתולים


עיצוב שיער לבעלי חיים, הפך למאוד פופולארי בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לגדל כלב או חתול בבית. תהליך שלרוב כרוך בהרבה בלגן, כתוצאה מנשירה אין סופית של שיער החיה, שממלא את כל הרהיטים, הבגדים, הרצפה ולרוב גורם לנו עבודת ניקיון כפולה. ספר כלבים וחתולים פוטר את האנשים מבעיית השיער ובנוסף לכך מעניק טיפול מפנק לכלב ולחתול. טיפול הכולל יום ספא של רחצה, סירוק, טיפוח העור, גזירת ציפורניים ועיצוב תסרוקת מושלמת שמשלימה את ההופעה. הכלב נהנה מהיום והבעלים נהנים מבית נקי, מה שהופך את מקצוע הספרות לכלבים וחתולים, כמקצוע נדרש ומבוקש במיוחד. בשונה מעיצוב פנים ועיצוב חדרי ילדים ובדומה לעיצוב שיער ועיצוב באופן כללי, גם לעולם בעלי החיים נכנס תחום מעניין המבטא אומנות ויצירתיות במקצוע.

ספרות כלבים וחתולים

תחום הספרות לכלבים וחתולים, הפך למאוד פופולארי ומקובל בשנים האחרונות. בעיקר בגלל הרצון העז של בעלי הכלבים, להיפטר מהשיער, שגורם לבלגן עצום בבית. השיער נדבק לבגדים, למנשא לתינוק, לספות ובעצם לכל דבר אפשרי בבית, דבר שהופך את החיים לבלתי נתפסים, עד שהגיע מקצוע ספרות הכלבים כמובן. קורס באומנות עיצוב השיער לכלבים וחתולים, הוא קורס ייחודי המעניק לתלמידים את ההתנסות בספרות כלבים וחתולים, תוך כדי לימוד חומר עיוני בנושא. התלמידים לומדים חומר תיאורטי ומעשי בתחום, הקשור לעבודה ודרכי התמודדות עם בעלי החיים הכולל בתוכו נושאים כמו: סוגי גזעים  והשפעתם על תהליך עיצוב השיער, סוגי פרוות והתנסות על מגוון כלים לגילוח וספרות, הדרך הכי נכונה לגשת לבעל החיים, פסיכולוגיה של כלבים וחתולים, בעיות התנהגות שיכולות לצוץ במהלך התספורת, דרכים להתמודד עם בעיות, כיצד להבריש, לרחוץ, לגלח, לגזור, לעבוד עם חומרי ניקוי, לגזוז ציפורניים, טיפול בפרעושים וכיצד בעצם לשמור על היגיינה טובה אצל בעל החיים. כל אלו מעניקים לתלמידים, כלים כיצד להתמודד עם מגוון סוגי הכלבים והחתולים הקיימים, תוך מתן דרך קלה ונוחה לספר אותם. קורס הספרות מושתת ברובו על הצד המעשי, התלמידים מתנסים במהלך הקורס, בעיצוב שיער וטיפול במגוון עצום של כלבים וחתולים, התנסות מעשית זו מעניקה להם את הפרקטיקה וההבנה, כיצד מתנהלים ופועלים בזמן סיפור הכלב והחתול. בנוסף לכך הקורס מעניק לתלמידים כלים, הקשורים לתפעול וקידום העסק, משום שלרוב התחרות היא קשה וצריך לדעת כיצד לשווק את עצמנו נכון.

אהבה ללא תנאים

קורס ספרות לכלבים וחתולים, מעולה כמתנה ליולדת ומתאים במיוחד לאוהבי חיות אמיתיים, כאלה שנהנים מחברת החיות ומהתהליך האומנותי של עיצוב השיער לחייה. קורס ספרות לכלבים וחתולים, מעניק לתלמידים את היכולות לפתוח עסק בקלות וליהנות בעבודה עם בעלי החיים האהובים. כלבים וחתולים, מסוגלים להרגיש בקלות מי אוהב בעלי חיים בכנות ומי לא, לרוב הם מגיבים בעוינות כלפי אלה שלא אוהבים אותם, לכן עדיף לא להיכנס לעניין ללא אהבה אמיתית לחייה. הקורס מעניק לתלמידים, יכולות בשלל עיצובים של תספורת לכלבים, הכוללים גם תספורות לקראת תערוכות כלבים. בנוסף לכך התלמידים לומדים עזרה ראשונה ומגוון כלים על מנת לאתר מחלות עור, מחלות חניכיים ומחלות הנגרמות מפרעושים וקרציות, דבר שיכול לעזור לכלב או לחתול, שלא יכולים להביע את עצמם בפני הבעלים,  שלרוב לא מודעים בכלל לבעיה. עבודה עם בעלי חיים, שונה באופן משמעותי מעבודה עם בני אדם, בעלי החיים מעניקים אהבה ללא תנאי, במיוחד למי שמטפל ודואג להם. עבודה בתחום ספרות כלבים וחתולים, עוטפת את הספר באהבה אין סופית על ידי מגוון עצום של כלבים וחתולים, שהופכים את העבודה, לסוג של תרפיה עם בעלי חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה