יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

כל מה שצריך לדעת על קורס סוכני נסיעות


מטרתו של קורס סוכני נסיעות היא להכשיר עובדים לטיפול בתיירות פנים ובתיירות יוצאת. קורס סוכני נסיעות מתקיים על בסיס שעות הוראה רבות, אשר כוללות לימודי רקע, תעופה, שירותי תיירות, עקרונות לבניית מסלולים, היכרות עם יעדים, מידענות ותרגול עבודה מעשית. קורס סוכני הנסיעות מתאים לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום וגם לאלו אשר כבר עובדים בענף. מעבר לכך, הקורס אידיאלי עבור מטיילים אשר מעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולהיחשף אל טכניקות תיירות חדשות.

מעסיקים עיקריים בתחום התיירות


קורס סוכני נסיעות מכשיר כוח אדם למספר סוגים של חברות במשק. המעסיקים העיקריים הם כמובן משרדי הנסיעות, כפי שנראה בהמשך באמצעות הדוגמא של הזמנת טיסה לאתונה. למעשה, בשנים האחרונות עלתה קרנם של סוכני הנסיעות וזאת דווקא בשל ריבוי המידע. במילים אחרות, אתרי האינטרנט לא החליפו את סוכני הנסיעות משום שהתיירים מחפשים אחר חוות דעת אישית. מעסיקים נוספים אשר אליהם ניתן לפנות לאחר קורס סוכני נסיעות הם חברות התעופה, חברות השכרת הרכב וחברות סיטונאיות. כל אלו הם גורמים אשר מארגנים תיירות יוצאת, תיירות נכנסת ותיירות פנים.

הזמנת טיסה לאתונה דרך סוכן נסיעות


קורס סוכני נסיעות נוגע בנושאים רבים ומגוונים. לדוגמא, הזמנת טיסה לאתונה דרך סוכן נסיעות תמיד תהיה קצרה ויעילה יותר. לעומת זאת, טיסה לאתונה המוזמנת באופן עצמאי לא תמיד לוקחת בחשבון שיקולים כגון עונות מועדפות, הרכבת מסלולי טיול ועוד. סוכני נסיעות אשר עברו הכשרה יודעים לזהות טיסה לאתונה בצורה אטרקטיבית. מעבר לשאר המחויבויות, הזמנת טיסה לאתונה דרך סוכן נסיעות היא האפשרות היחידה לאבחן את הצרכים והמטרות, לקבל מידע רלוונטי ולהזמין מקום בבתי המלון תוך קבלת מחירים נוחים.

מסלולי לימוד


המתכונת של קורס סוכני נסיעות נחשבת גמישה במיוחד. הקורס מתנהל במסלולי ערב, בוקר או במסלולים מואצים. אלו העומדים בדרישות של קורס סוכני נסיעות, משתתפים בלימודים ובסיורים ועוברים בהצלחה את הבחינות מקבלים תעודת סוכן נסיעות – יועץ תיירות. חלק מהמסלולים מאפשרים גם קבלת תעודת יועץ טיולים, או תעודה המסמיכה שימוש במערכת המרכזית לביצוע הזמנות, כרטוס ותערוף.

השתלבות בתעשיית התיירות


חלק מתכניות סוכני הנסיעות מבטיחות קבלת נקודות זכות במוסדות להשכלה גבוהה. העלות של קורס סוכני נסיעות מורכבת מדמי הרשמה וממחיר המסלול הספציפי אליו נרשמים, כאשר בכל מקרה כלולים במחיר גם לימודי תוכנות מחשב, ימי סיור וקורס יועצים. הקורס מבטיח פריחה ושגשוג בנושאי פנים וחוץ וחלק מהמידע מנוצל גם לצרכי לימודים מתקדמים אחרים. בקורס סוכני הנסיעות מתמקדים גם בנושאי תרבות, חברה ומדיניות עסקית, מה שהופך את הסטודנטים לחלק בלתי נפרד מתחום התיירות. מלבד קורס בסיסי לסוכני נסיעות מוצעים גם קורסים לניהול בכיר, קורסים לשיווק הפלגות נופש וקורסים למתאמי נסיעות או מפעילי תיירות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה