יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

קורס קידום אתרים


היום, כאשר אנו מחפשים בגוגל מידע על כל דבר, החל מהנושאים הפשוטים והיומיומיים ביותר ועד שאלות הרות גורל  בנושאי בריאות למשל, כל אתר ועסק הרוצים להיות בעלי נוכחות אינטרנטית מוצלחת ולהישאר רלבנטיים גם בעידן שבו הכל נמצא ברשת חייבים לקיים תהליך מסוים של קידום אתרים. תחום קידום האתרים קיים כבר כמה שנים והוא פועל יוצא של הצורך להגיע למיקומים כמה שיותר גבוהים בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל, זהו חלק מהותי מאסטרטגיית הפרסום והשיווק ממש כמו שיווק רגיל ופרסום ממומן באינטרנט. קורס קידום אתרים הוא הדרך שלך להשתלב  בתעשייה הדינמית והמרתקת הזו, לרכוש מקצוע מבוקש המקנה שפע יתרונות ופתח להכשרות אינטרנטיות נוספות.

מבחינת היצע של קורסים במחשבים ואינטרנט, קורס קידום אתרים הינו אחד המתקדמים, המקיפים והמבוקשים ביותר כיום. הביקוש לתחום רק עולה ויש צורך באנשי מקצוע מעולים ברשת – כאשר רק הטובים ביותר, אלו שתמיד נשארים מעודכנים בתחום, יוכלו להצליח לאורך זמן.

 קידום אתרים – SEO


קידום אתרים נקרא גם SEO, ראשי תיבות באנגלית למונח הכל כך חשוב: Search Engine Optimization. זוהי תעשייה נרחבת מאוד, המתפתחת כל הזמן ומושפעת ישירות ממבנה אלגוריתם החיפוש של גוגל, כמו גם מהשפעות מהותיות אחרות ברשת כמו פייסבוק, מדיה חברתית אחרת וכן הלאה. מדובר על ביצוע של מכלול תהליכים, יישום אסטרטגיות וטקטיקות על האתר הרלבנטי וברחבי הרשת, כאשר המטרה המרכזית היא לגרום לכך שאותו אתר שאותו אנו מקדמים, יופיע במיקום כמה שיותר גבוה בעמוד תוצאות החיפוש הראשון בגוגל בהתאם לביטויי חיפוש נבחרים ורלבנטיים ביותר.

מדוע צריך קורס?


על פניו, דווקא תחום כמו קידום אתרים אפשר ללמוד דרך הרשת וללא הרשמה למסגרת של קורסים במכללות ובתי ספר. אך דווקא כאן טמונה הטעות! נכון שאפשר ללמוד את הבסיס דרך האינטרנט, אך מכיוון שמדובר על תחום כל כך דינמי, מורכב ורגיש, תחום המחייב מקצועיות ללא פשרות ועבודה עם אצבע על הדופק – לימוד דרך המורים הטובים והמקצועיים ביותר ובאמצעים המתאימים יכול להיות קריטי.

בקריאת מידע לבד ברשת אפשר לקבל  מידע מוטעה או לא רלבנטי, אפשר לפספס דברים ובסופו של דבר אין תחליף להוראה עיונית ובעיקר מעשית של איש מקצוע העומד מול הכיתה.

מוסדות לימוד


עקב הפופולאריות העולה של התחום והצורך האמיתי ברחבי האינטרנט למקדמי אתרים מעולים, המכללות הטכנולוגיות השונות החלו להפעיל מסלולים של קורס קידום אתרים, זאת לצד גורמים ותיקים מאוד כגון חברות קידום אתרים אשר גם מציעות לקהל הרחב קורסי הכשרה בתחום. את הקורס ניתן ללמוד ברוב המכללות המתמחות בקורסים במחשבים וטכנולוגיה, אצל חברות קידום ומוסדות לימוד ללימודי חוץ והמשך. חשוב מאוד לוודא ממי מורכב צוות המורים בקורס, היקף שעות הלימוד, תרגול מעשי ושאר פרטים על מנת לבחור מבין המבחר הגדול של קורסים לקידום אתרים.

קורס קידום אתרים אורך כמה חודשים או עד שנה, אווירת הלימודים מהנה, פתוחה ומעשית מאוד. זהו תחום המחייב למידה תמידית על מנת להמשיך להצליח ולכן הבסיס הוא כה חשוב. בוגרים יכולים לעסוק בתחום עצמאית, בתור שכירים בחברות קידום, בחברות פרסום ושיווק ובתור מקדמי אתרים ייעודיים בחברות מכל הסוגים והתחומים במשק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה