יום רביעי, 6 בפברואר 2013

מהו תחום הלימודים אותו כדאי לנו לבחור?


בזמן האחרון, אנו מרגישים כי קשה לנו יותר לבחור נושא לימודים שיתאים לנו, הבחירה הולכת ונהיית הרבה יותר קשה, במיוחד בעולם כל כך תחרותי כמו עולמנו. זו הסיבה שהרבה מאוד צעירים מתלבטים  המון בנושא לימודים. יש המון נושאים ומקצועות, אבל השאלה הגדולה היא, אם אנו אוהבים ללמוד מקצוע מסוים, האם המקצוע הזה דרוש היום בשוק העבודה? האם המשכורת החודשית תספיק לנו לאחר כל כך הרבה שנות לימודים? על מנת לפתור את הדילמה הזאת, כדאי ללכת אל יועץ לימודי על מנת שיסייע לך בבחירה וייתן לך כלים נכונים כך שתוכל לפתח קריירה מצליחה בעתיד.  עולם הלימודים, אינו חייב להיות כל כך מלחיץ, נכון שישנן כל כך הרבה אפשרויות,  וקשה לנו לבחור, אבל אם תצאו קצת לחופשה לבד ולא תילחצו בגלל לוח שנה המראה את בואו של הסמסטר הראשון ללימודים, תוכלו אולי לחשוב בשקט וברוגע ואולי תבינו לאחר הייעוץ הלימודי מה הכי מתאים ונכון עבורכם. לימודים זו בחירה קשה, אך בעזרת עזרה והכוונה, תמצאו את הדבר הכי טוב עבורכם.


מה מציעים מוסדות הלימוד השונים?



תחומי הלימוד שמציעות אוניברסיטאות ומכללות הם שונים. מקצועות אלה כוללים מקצועות ריאליים והומניים, מי שהומני ברוחו, אינו יוכל ללמוד מקצוע ריאלי, זה ייראה לו משעמם מדי  וכמובן להיפך, מי שמעוניין במקצוע ריאלי דווקא, לא יוכל ללמוד מקצוע הומני.  כדאי כי תגיעו ליריד הלימודים הנערך לפני פתיחת שנת הלימודים במכללות ובאוניברסיטאות, כך שתוכלו להתרשם מהמקצועות אותם נלמדים וממוסד הלימודים עצמו. תנסו לרשום לכם, מה לא מעניין אתכם לאחר מכן תהיינה לכם אפשרויות של מה כן מתאים לנו, הדבר הכי חשוב זה למצוא מקצועות מבוקשים שיקדמו את הקריירה שלכם בעתיד ומדובר במקצועות שאתם יכולים להתפרנס בכבוד, אחד מהמקצועות האלה ,זה כל הקשור למקצועות ההיי טק. אם תיקחו לדוגמא חברים שלכם שלמדו את המקצוע ונכנסו לחברה מצליחה, תוכלו לראות כיצד רמת חייהם  שלהם עלתה  והם מצליחים בחייהם.


ידע זה כוח!



 אין אף מקום עבודה מכובד כיום, שמעוניין להעסיק עובדים ללא תואר, לפחות תואר ראשון, אין מקום עבודה עם משכורת מכובדת שמעסיק עובד ללא תואר. תואר ראשון הוא מחייב לגבי חברות איכותיות המעוניינות להעסיק אנשים איכותיים בעלי ידע, לכן חישבו על כך שלא תוכלו להתקדם בעתיד ללא תואר אוניברסיטאי כלשהו.


היכן ללמוד?



זו שאלה שמעסיקה המון סטודנטים לעתיד, לא כדאי לכם הסתמך על האינטרנט כמידע עיקרי, אם תיגשו למקום הלימודים כמו האוניברסיטה או המכללה, תוכלו להתרשם מהמקום, הצוות והסטודנטים. תוכלו לבקש להיות נוכחים באחד השיעורים על מנת להבין אם הרמה הנלמדת היא גבוהה. כדאי להליט בכובד ראש, כי ההחלטה הזאת  מאוד חשובה, הרי מדובר בסכום כסף לא קטן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה