יום ראשון, 3 בפברואר 2013

עמידה בדרישות מודעת דרושים הייטק


חברות מובילות בתחום ההייטק מפרסמים מודעות דרושים הייטק שלפעמים תנאי הקבלה בהם, הינם גבוהים באופן מיוחד והרבה מהמועמדים מוותרים על הרעיון לשלוח קורות חיים, וזאת עשויה להיות טעות נוראית, שכן לעתים קרובות הדרישות ותנאי הקבלה המוצגים באותה מודעת דרושים הייטק נועדה להשיג את המקסימום.
בפועל, לא תמיד מי שעומד כל דרישות המודעה הוא זה שגם מתקבל בסופו של דבר לעבודה, ולכן כדאי תמיד לשלוח קורות חיים, גם אם אתם לא בדיוק מתאמים לכל תנאי הקבלה, אך יחד עם זאת כדאי יהיה תמיד להשקיע בקורות חיים מרשימים, לנסח אותם בצורה הטובה ביותר ואף להכניס בהם משהו מיוחד שיגרום למעסיקים להשקיע בהם מעט יותר תשומת לב.
ישנן חברות המציעות שירות של עזרה בניסוח קורות החיים, שכן כל מעסיק מקבל כמות עצומה של קורות חיים וקשה לו להחליט באיזו מועמד לבחור, ולכן באם אתם רוצים להגדיל באופן משמעותי את היכולת שלכם להתקבל לעבודה מסוימת, הרי חשוב שתשקיעו זמן ומאמץ בקורות החיים כך שתקבלו העדפה מסוימת על פני מועמדים אחרים.
ישנם נושאים מסוימים שגם אם אין לכם ידע מושלם בהם, תוכלו במאמץ קטן ללמוד אותם, ולכן במסגרת קורות החיים תוכלו לציין אותם, עם זאת אל תרשמו דברים שאין לכם כל מושג בהם, כי אחרת גם אם תתקבלו, לא תוכלו לעמוד בדרישות התפקיד והרושם עליכם יהיה שלילי ביותר וזה דבר שאינו חכם ובעיקר מיותר.


חיפוש עבודה בהייטק



באופן מפתיע ישנם מעסיקים רבים בתחום ההייטק אשר מעדיפים מועמדים אשר שימשו בשלב מסוים של חייהם כמדריכי קורסים של פסיכומטרי, וזאת יתכן משום שכדי להיות מדריך פסיכומטרי דרוש ציון גבוה מאוד כמו גם יכולת חשיבה ייחודית והצגת החומר לאחרים באופן שיהיה ברור, ויתכן וזה מעיד על כישורים המתאימים לעוסקים בהייטק.
כך, שאם קיבלתם ציון גבוה במיוחד בפסיכומטרי, כדאי יהיה לציין זאת בראיון, אפילו בדרך אגב, שכן אם זה לא יועיל, זה בוודאי לא יזיק, כמו גם יצביע על מידת יכולת הלמידה שלכם, וזאת במיוחד באם טרם התחלתם בלימודים האקדמאים או שבחרתם לעשות קורס כלשהו ויש ברשותכם בעיקר ניסיון והרבה מוטיבציה להצליח.
אתרי אינטרנט רבים מהווים את המקום הטבעי לחיפוש עבודה בהייטק, כאשר חשוב לדעת כי המעסיקים מנסים לאתר את המועמדים המרשימים ביותר, שכן הרעיון הוא להעסיק מישהו לתקופה ארוכה שיוכל לעזור לחברה לצמוח ולהגיע לשיאים חדשים ולא להחליף כל פעם מחדש עובדים אחרים.
המשכורות בעולם ההייטק הינן מהגבוהות שישנן, עבור שכירים, עם זאת לעתים צריך להתחיל מתפקיד קטן ועם הזמן להתקדם ולכן גם אם התקבלתם לעבודה שאינה בדיוק כפי שרציתם, תתנו לזה הזדמנות שכן אפשרויות הקידום במרבית החברות הינן רבות וצריך רק סבלנות והתמדה כדי להגיע רחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה