יום ראשון, 24 בפברואר 2013

לימודים בתחום מנהל עסקים


לימודי מנהל עסקים הם לימודים רחבים מאוד שיכולים גם להיות שונים ממוסד  אחד למשנהו. לרוב המעוניינים ללמוד את התחום ניגשים ללימודי תואר ראשון כי זהו תחום רחב הכולל הרבה מאוד ידע וככל שבמהלך הלימודים יצבור הסטודנט ידע רב יותר כך הדלתות לעיסוק בתחום יפתחו לפניו בצורה חלקה יותר. כמובן שאפשר להמשיך לאחר מכן גם לתואר שני ויותר אך גם יש מקומות בהם ניתן ללמוד מנהל עסקים לתעודה ולא לתואר אקדמי. אם אין לכם כעת את כל הזמן והאנרגיות להשקיע בתואר ראשון, יתכן שלימודי תעודה יאפשרו לכם לשלב לימודים עם עבודה וחיי משפחה.

תוכן הקורס:


לימודי מנהל עסקים משלבים בתוכם לימודים במגוון רחב של תחומים, כי מנהל טוב צריך להתמחות ולהבין בכל הענפים המרכיבים את ניהול החברה: כלכלה, שיווק, מערכות מידע, אסטרטגיות ניהול וגם פסיכולוגיה וסוציולוגיה , ניהול משא ומתן בצורה נכונה שתוביל לתוצאות, לימודים פיננסים- חשבונאות, ניהול תקציבים ותוכניות עסקיות, ניהול נכון של עובדים- הנעת עובדים והובלתם, דיני עבודה.

משך הקורס:


לימודי מנהל עסקים מועברים בכל מיני אופנים ובכל מיני מסגרות. ישנם לימודי מנהל עסקים שנמשכים שלוש שנים ומקנים תואר אקדמי. תואר אקדמי נותן לבוגר מיתוג שלא מתקבל במסגרת אחרת, אך היתרון של לימודי תעודה הוא שהם נמשכים מספר חודשים עד שנתיים. יש להכנס לאתריהם של מוסדות הלימוד ולבחור את מסגרת הקורס המתאימה לכם ביותר.

תנאי קבלה ללימודים:


אם מדובר בלימודי מנהל עסקים לתואר ראשון- על פי תנאי הקבלה באותו מוסד. עשו מאמץ ונסו להתקבל למוסד גם אם תנאי הקבלה בו גבוהים יותר. ישנם מוסדות שהם בעלי מיתוג גבוה יותר על פני מוסדות אחרים ולכם הדבר יתן לאחר מכן יתרון בשוק העבודה. גם לגבי תואר שני התנאים משתנים ממוסד למוסד. אם מדובר בלימודי תעודה, התנאים הם 12 שנות לימודים וועדת קבלה.

אפשרויות תעסוקה בעתיד:


לימודי מנהל עסקים, בין אם לתואר ובין אם לתעודה מהווים קפיצה ראשונה לתוך עולם העסקים. על מנת לפתוח עסק וגם להצליח בו לאורך זמן כשרון טבעי למכירות אינו מספיק. על מנת לנהל את העסק נכון צריך הסתכלות רחבה והתחשבות בכל מיני גורמים עליהם תלמדו בקורס, כך שאלה לימודים חיוניים לכל מי שפותח עסק. בנוסף, מנהלים בחברות או מי שרוצה להתקדם לתפקידים ניהוליים בתחום השיווק והמכירות במיוחד יקבלו המון מלימודי ניהול עסקים. לימודי תואר שני במנהל עסקים יצרפו לכם את הידע העסקי לידע המקצועי שיש לכם מלימודי התואר הראשון. אם למדתם לדוגמה מחשבים, לימודי מנהל עסקים ישלימו את התמונה לפתיחת חברה בתחום המחשבים.

היום כולם צריכים לדעת לחשוב בצורה עסקית. גם חיי המשפחה שאנו רואים אותם לעיתים כשייכים לתחום אחר לגמרי הם למעשה עסק, כך שקורס ברמה כלשהי בתחום יכול לעזור לכל אחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה