יום חמישי, 28 ביוני 2012

הכול על קורס פסיכומטרי


כל השנים כולם מדברים איתנו על לימודים גבוהים ורכישת השכלה טובה.
כל אימא טובה דואגת כמובן להזכיר לבניה בלי הפסקה שעליהם ללמוד ולרכוש מקצוע בחיים. הרי נשים רוצות שהגבר שלהם יהיה חכם ומשכיל עם תואר אקדמי והכי חשוב שיהיה לו הרבה כסף בצד ובשביל זה בדרך כלל אלא אם אתם בעלי מזל מטורף חייבים תואר אקדמי ומקצוע ביד. ובכדי לרכוש מקצוע אקדמי לרוב נדרש גם לעבור את המבחן הפסיכומטרי.

כל אדם המעוניין ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה מחויב במבחן הפסיכומטרי.
אם ברצונכם להגיע למשהו בחיים ולהפוך למשפטנים, רואי חשבון, הנדסאים ושאר מקצועות מצליחים ואולי אף להיות פעם בעלי תואר שני ודוקטורט, אז בוודאי ובוודאי שעליכם לעבור את המבחן הפסיכומטרי ואפילו בהצלחה יתרה.

מרכיבי הבחינה הפסיכומטרית  -  קורסים מקצועיים להכנה

המבחן הפסיכומטרי בנוי ממספר חלקים : חשיבה מילולית, כמותית, ואנגלית.
בזמן המבחן לא ניתן להשתמש במילונים או במחשבונים, אין גם דפי טיוטה והכי בעייתי זה שגם אין זמן ולא תמיד מספיקים לענות על השאלות. ולכן חייבים להגיע מוכנים עד כמה שאפשר, גם מבחינת ריכוז וגם מבחינת ידע. כמובן שלא ניתן לדעת הכול אלא אם אתם ממש גאוני הדור אך ככל שתגיעו למבחן לאחר שתרגלתם יותר ויותר, כך גדל הסיכוי שתצליחו לקבל את הציון שאליו אתם שואפים.

במרוצת השנים, החלו להיפתח עשרות מכונים אשר מתמחים בלימוד והכנת תלמידים למבחן הפסיכומטרי. מכונים אלו עוזרים לכם בהכנה למבחן החל מלימוד טכניקות לפיתרון תרגילים בצורה מהירה ללא צורך במחשבון, דרך פתרון בעיות גיאומטריות ומילוליות ועד לשיפור אוצר המילים בעברית ובאנגלית לצורך השערה והרחבת השפה ואפילו מוסדות המציעים קורס פסיכומטרי ללקויי למידה. מעבר לכך ישנם עזרים נוספים ללימוד פסיכומטרי אשר יכולים להיות לכם לעזר, אם אתם ניחנים ביכולת למידה עצמית גבוהה ואוהבים ללמוד בקצב שלכם, תוכלו לקנות ספר או שניים אשר יסבירו לכם בפירוט רב איך לעבור את מבחן הפסיכומטרי בהצלחה.

אפשר לעשות קורס פסיכומטרי דרך האינטרנט

דרך נוספת היא בעזרת קורס פסיכומטרי און ליין. ניתן למצוא ברשת עשרות אתרים אשר יעזור לכם ללמוד למבחן הפסיכומטרי, אתרים אלו מספקים לכם מבחנים לדוגמא, תרגולים, מאמרים וטקסטים. כל זאת בחינם ומבלי שתצטרכו לצאת מפתח הבית.
ואם אתם לא ממש אוהבים ללמוד, ורק המחשבה על לשבת על התחת ולהתחיל לקרוא ספרים או ללמוד מילים חדשות גורמת לכם לבכות , אז במיוחד בשבילכם יצרו ממשקים שונים אשר מכינים לפסיכומטרי גם בעזרת שימוש במשחקים, כדוגמת משחק זיכרון של מילים, משחק התאמה למילים נרדפות ועוד שאר משחקים נוספים.

בסופו של דבר, מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן שלא תמיד ניתן להתחמק ממנו, וגם אם אתם לא מאמינים שהוא באמת יכול לנבא את הסיכוי שתצליחו בלימודים גבוהים, בשלב כזה או אחר תהיו חייבים לוותר. לכן במידה וכבר החלטתם לגשת ואתם רוצים להגיע אליו הכי מוכנים שאתם יכולים, תבחרו באחת מהדרכים והתחילו בתרגולים.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה