יום חמישי, 28 ביוני 2012

קורס הפקת אירועים


ישראל היא מדינה בה מתקיימים אירועים לרוב. אירועים מתקיימים בכל עונות השנה, לכל המגזרים ובכל מקום אפשרי. השוק מפותח מאוד ובעלי החברות נאלצים להיות מקוריים ויצירתיים על מנת להמשיך ולרתק את קהל לקוחותיהם ולהציע להם עוד ועוד הפקות אירועים השונות אחר מהשניה. אירועים ושמחות מתקיימים כל הזמן לכן בחירת קורס הפקת אירועים נשמע כהחלטה לא רעה בכלל בתור בחירת מקצוע לחיים. ניתן לשלב בין אהבה לתחום האירועים לבין יצירת שמחה והנאה לקהל הלקוחות תוך עבודה בה יש מקום ליצירתיות רבה ובעיקר סיפוק רב מכל הפקת אירוע שעבר בהצלחה ושמחה.

מה לומדים בקורס הפקת אירועים

קורס הפקת אירועים אורך מספר חודשים במפגשים שבועיים. במהלך הקורס רוכש התלמיד ידע רב מתחומים מגוונים. מעבר לחומר העיוני לומדים כלים מעשיים אשר יעזרו לתלמיד בעת עבדותו בתחום. הנושאים העיקריים בהם מתמקדים הם מבוא לתכנון והפקת אירוע, סוגי אירועים שונים, עיצוב אירועים, ניהול ספקים לאירוע, יסודות אור ותאורה באירועים, מוזיקה לאירועים, ניהול עסק לאירועים וכלי שיווק ומכירה מתקדמים בהם יוכל להיעזר בודר הקורס במידה והחליט לפתוח עסק עצמאי או להשתלב בחברת אירועים במשרת שיווק ומכירות. הקורס מקנה ידע שימושי רב ומלמד על השוני שבין אירועי חתונה לאירועי חברות. מלמד כיצד להפיק חתונה בגן אירועים או בטבע, איך מפיקים אירוע בבית פרטי ועוד. לומדים על הפקות ענק והפקות אירועים אינטימיות וכן רוכשים ידע תאורטי ומעשי בעיצוב האירועים שהוא חלק חשוב בהפקת כל אירוע. בחלק מהקורסים ניתן לשלב לימוד שזירת פרחים ובניית חופה מעוצבת. במהלך הקורס פוגשים אנשי מקצוע מהתחום ויוצאים לאירועים שונים על מנת ללמוד בשטח כיצד מתבצעים אירועים שונים.

למי מתאים הקורס

קורס הפקת אירועים מתאים לכי מי שעובד בתחום הפקת ועיצוב אירועים ומעוניין להרחיב את השכלתו ואת הידע שלו בתחום זה. אנשי שיווק, מעצבים, עובדי הפקה ועוד המעוניינים להתקדם במקום עבודתם או לצאת לדרך עצמאית יקבלו כלי ניהול חשובים וכן ידע עיוני ומעשי רחב לגבי כל סוגי הפקת האירועים. מעבר לכך כל צעיר או צעירה שחזרו מטיול, טיסות להודו, או כל טיול אחר ומעוניינים להשתלב בתחום הפקת האירועים יכולים להירשם. כל שנדרש הוא תעודת בגרות ואין צורך בציון פסיכומטרי. כל מי שיודע להפעיל מעליות יכול ללמוד הפקת אירועים אך כדאי לאהוב את התחום ולהתחבר אליו על מנת לעמוד בעומס הרב בעבודה ובלחץ שלפני אירוע. מי שתמיד אהב אירועים והינו בעל ראש יצירתי יוכל לממש את עצמו בתחום. ישנם כללי ברזל בהפקת כל סוגי האירועים אך הדרישה בשוק היא להיות מקורי ולהפתיע לא רק בעיצובים אלא בהפקות קונספט שונות מאירוע לאירוע על מנת לספק את דרישת הלקוחות הישראלים המחפשים גימיקים חדשים כל הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה