יום חמישי, 28 ביוני 2012

קורס עיצוב זרים מתוקים


פעם אם הייתם רוצים להפתיע, זר פרחים ססגוני וריחני היה מספיק. ואם ממש הייתם רוצים לרגש ולשמח, בונבוניירה מתוקה בצד בנוסף הייתה עושה את העבודה. והיום? היום אין לכם סיכוי להרשים ולקבל חיוך אם לא תפנקו בזר מתוק וצבעוני המלא בכל טוב. לבודדים מבניכם שעדיין לא יודעים על מה מדובר ומה זה זר מתוק בכלל, אנחנו נסביר. אבל כדאי שתעירו למשפחה ולחברים על העניין!

זר מתוק הוא זר שבמקום פרחים הוא מלא בממתקים. זה אומנם נשמע חלומי אבל בהחלט מדובר בזר מציאותי. תוכלו למצוא זרים המלאים בשוקולדים מובחרים מכל הסוגים, בפרלינים, בסוכריות גומי, במרשמלו, מסטיקים, פירות מסוכרים ומרציפנים. וכולם מגיעים בשלל עיצובים מרהיבים. כגון דובי פרוותיי שמחזיק בזר של שוקולדים, אדנית מלאה במרציפנים, כלי חרסינה מרהיב משולב בסוכריות גומי. כך שאחרי שתזללו את הזר המתוק ( ובלי להתפרע יותר מידי כדי שלא תצטרכו לעבור השתלת שיניים ) גם תישאר לכם מזכרת שימושית בנוסף.

אם קראתם עד לכאן והתלהבתם מהעניין אז כדאי שתדעו שאפשר להפוך את העניין גם למקצוע לא רע בכלל. הפופולאריות הגבוהה של הזרים עשתה את שלה וכיום ניתן למצוא הכשרות מקצועיות וסדנאות מיוחדות שילמדו אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב ושזירת זרים מתוקים. וזה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע.

החלק העיוני של הלימודים כולל הכרה של כל חומרי הגלם הקיימים ושל הכלים המשמשים לייצור. בהמשך ילמדו סגנונות עיצוב שונים וכיצד ניתן לשלב בין סוגי הממתקים השונים. כגון זרים המשלבים שוקולדים וסוכריות, או שילוב בין פירות ומרציפנים. בין השאר תלמדו כיצד לארוז את היצירה בצורה שתמשוך את העין. אלה מבינכם שרוצים לפתח את העניין לעסק של ממש יוכלו למצוא גם קורסים יותר מורחבים שבהם משלבים לימודי יזמות עסקית, בנוסף תלמדו מהן שיטות התמחור הרצויות, מהן השיטות לייצור המוני וכמובן כיצד יוצרים שיווק אפקטיבי.

החלק המעשי הוא הסוכרייה של הקורס, כאשר במהלך הלימודים תעצבו אינספור זרים משלל סגנונות ובכל הטעמים. כך שבהחלט כדאי שמלבד תיק למחברות ולספרים תביאו תיק נוסף בשביל כל הזרים שתביאו למשפחתכם במהלך הלימודים.

כאמור תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולי לימוד, החל מסדנאות קצרות בנות כמה מפגשים, ועד לקורסים המורחבים יותר שנמשכים בין 10 ל- 15 מפגשים המכילים בין 50 ל- 60 שעות לימוד. תנאי הקבלה הם פתוחים לכולם. כל עוד יש לכם חוש יצירתי וחוש טעם מפותח.

לאורך השנים ניסו כל הזמן לגוון ולהפתיע, אם יש משהו שיכול לשמח ילד יותר מהבוגבו דונקי החדש שלו זה מארז שוקולדים, מי יכול לסרב לחבילה מפנקת? משלוחי פירות חתוכים, מברקים מזמרים הם רק חלק קטן מהאפשרויות שצצו, אך אין שום ספק כי זרים מתוקים הם ההמצאה המקורית והמתוקה מכולן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה