יום חמישי, 28 ביוני 2012

קורס ברמנים


הרבה מאוד חיילים משוחררים נתקלים בשאלה הניצחת, איפה אני יעבוד עכשיו שהשתחררתי ? ובכן, קיימות מספר אפשרויות ברות השגה. אחת מהן היותר בולטת היא ללכת ולעשות קורס ברמנים. יגידו הרבה חיילים משוחררים שכעת שהם השתחררו אחרי שלוש שנים מפרכות שכעת כל מה שהם רוצים לעשות זה לכייף ולשמוח ולדחות במעט את תקופת הלימודים שאוטוטו תעסיק  אתכם לתקופה לא מבוטלת של למעלה מארבע שנים. כחיילים משוחררים אתם רוצים לעשות כסף והרבה ממנו, אחת הדרכים היותר מהנות ליצירת כסף היא דרך קורס ברמנים.

כדאי להיות ברמן ?

ובכן, העובדה הזאת היא נכונה אם כי יש להתחשב בכמה גורמים. לפני שתקבלו את הדליות ברגליים יש להבין שלא כל ברמן עושה ערימות של כסף אלא זה תלוי במספר גורמים כמו: האם הינכם עובדים בבר של מסעדת שף שבו אתם מתחלקים בסוף היום עם שאר הלקוחות, או האם אתם עובדים בבר אלכוהולי שבו אתם משרתים ישירות את לקוחותיכם ובבר כזה מן הסתם תקבלו יותר טיפים.
כיום יש מספר לא מבוטל של בתי ספר לברמנים אשר ישמחו לקבל אתכם בתור סטודנטים אצלם, ומכיוון שיש תחרות כל כך גדולה בשוק, המחירים הם בהתאם. בתי ספר רבים מורידים מחירים ונותנים הטבות רבות עקב היווצרותה של התחרות הרבה שיש כיום בשוק הברמנים. את רוב הקורסים השווים כיום ניתן למצוא דרך האינטרנט. ברשת כיום יש מספר לא מבוטל של עסקאות שוות במחירים הכי אטרקטיביים עם ההטבות הכי שוות.

טוב בסדר, כמה ברמנים עושים ?

מרבית הברמנים מרוויחים בממוצע סדר גודל של 30-50 ₪ לשעת עבודה. אחרי חצי שנה עד תשעה חודשים השכר הממוצע שלכם יכול אפילו לעלות יותר עד כדי 60-70 ₪ לשעת עבודה. הכול תלוי כמובן בכמה גורמים כמו:
ניסיון – אם הצלחתם לצבור ניסיון רב בתחום העבודה שלכם בתור ברמנים, מן הסתם ששכרכם יעלה. כיום יש דרישה גבוהה לברמנים בעלי ניסיון. כי הרי כל בעל בר יעדיף עובד שחווה דבר או שתיים בתחום העבודה שלו,
כמות המשמרות שלכם – ככל שתתנו יותר למעסיק שלכם יותר משמרות כך התגמול יהיה יותר גבוה. כאשר אתם ברמנים אשר נותנים משמרות בסופי שבוע כמות העבודה עולה בצורה חדה ומשמעותית וכך גם תזרים המזומנים בכל סגירת קופה. בתור ברמנים מתחילים אתם לא תעבדו בתחילה בסופי השבוע. משמרות אלו יהיו שמורות לברמנים היותר ותיקים באותו מקום בו אתם עובדים, כך שכדאי לכם להישאר ולתפוס ותק במקום בו אתם עובדים. חבר טוב שלי לדוגמא הוא מדריך בחדר כושר כרמיאל ובלילה ברמן בבר בקיבוץ באיזור, בשבילו זה שילוב מושלם של כל מה שהוא אוהב.
הבר בו אתם עובדים – בר או פאב עמוס בלקוחות זהו חלומו הרטוב של כל ברמן, שכן זה אומר שיש פרנסה טובה באותו מקום. שאתם מחפשים עבודה בתור ברמנים, נסו לחפש את הברים או הפאבים השווים יותר כך שתהיה לכם יותר עבודה.
לסיכום – בין אם אתם חיילים משוחררים או שעכשיו חזרתם ממסלולי טיול שונים ברחבי אסיה או דרום אמריקה, קורס ברמנים יכול להוות בשבילכם מקור להכנסה מכובדת, והנאה בלי גבולות שתשתלב היטב עם מסגרת הלימודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה