יום חמישי, 28 ביוני 2012

קורס לסוכני נסיעות


מגמת התיירות היא בין הפופולאריות בעולם והיא קיימת מאז ומתמיד. כולנו אוהבים לטייל ולנפוש לא משנה אם בפנים הארץ או בחוץ לארץ. המשברים שפקדו וממשיכים לפקוד אותנו בשנים האחרונות אם זה מבחינה כלכלית, מדינית וביטחונית אף פעם לא מנעו מאיתנו את הרצון לטייל או לנפוש. דבר שהפך את תעשיית התיירות לפופולארית מתמיד, משום שהיא מספקת לאנשים אסקפיזם מחיי היום יום. הפופולאריות הרבה לה זוכה התעשייה גרמה להרבה אנשים לפנות למסלול לימודים של סוכני נסיעות.

אפשרויות תעסוקה בתור סוכן נסיעות

יש אנשים שמכורים לתוכניות בישול כמו סודות מתוקים עם קרין גורן, יש אנשים שמכורים לתוכניות ספורט המשודרות בחבילות הספורט השונות, יש אנשים שמכורים לטלנובלות המשודרות בערוץ ויוה, יש אנשים שמכורים לאקטואליה וצופים אדוקים בחדשות ערוץ 2 ויש כאלה שמכורים לתוכניות על מסעות וטיולים ברחבי העולם. אנשים אלו לרוב מהווים את האוכלוסייה העיקרית שפונה להירשם בשלל הקורסים המכשירים סוכני נסיעות. בנוסף אליהם גם סוכני נסיעות ועובדים בשלל מקצועות הנוגעים לנסיעות ותיירות נרשמים לקורס סוכני נסיעות על מנת להרחיב את ידיעותיהם בתחום. הקורס נערך בשלל מקומות בארץ כשבסיומו הבוגרים יכולים לעבוד במגוון מקומות השייכים לתעשיית התיירות שרק הולכת ומתפתחת. בוגרי הקורס יכולים לעבוד בתור סוכני נסיעות בשלל הסוכנויות הקיימות בשוק כמו: איסתא, גוליבר, הדקה התשעים, השטיח המעופף ועוד. בנוסף לסוכנויות הנסיעות הבוגרים יכולים לעבוד גם בחברות תעופה כמו ארקיע, אל על ועוד שלל חברות תעופה זרות שעובדות בארץ או בחוץ לארץ כמובן. בנוסף לכך הבוגרים יכולים לעבוד כסוכנים עצמאיים ולפתוח סוכנות משלהם באינטרנט או בשלל מקומות בארץ.

יסודות הקורס לסוכני נסיעות

קורס סוכני נסיעות נערך בשלל מכללות או בתי ספר מקצועיים בארץ. הקורס לא דורש ידעה קודם או תנאים מיוחדים להתקבל אליו. הקורס לרוב נערך שנה ובסיומו התלמידים צריכים לעבור מבחן מסכם על מנת לקבל את תעודת הגמר שמקנה להם את ההוכחה שהם למדו קורס מקצועי שמקנה להם את הידע בהפצה ושיווק חבילות נופש וטיולים לארץ או לחוץ לארץ (ובמיוחד טיסות לתאילנד שהפך להיות יעד נחשק). במהלך הקורס התלמידים יחשפו ליסודות תחום הנסיעות. הקורסים לסוכני נסיעות יתחלקו לנושאים עיוניים, סדנאות, התנסויות, תרגולים ומסלולי טיול. הנושאים שילמדו בקורס סוכני הנסיעות הם: קריאת והבנת מפות, שיטות ייעוץ ללקוח פוטנציאלי, שיטות לזיהוי לקוח פוטנציאלי, ניהול ותפעול משרד תיירות ונסיעות, חוקים הנוגעים לדרכונים ואשרות כניסה לשלל מדינות, נופשונים וחבילות, יסודות התיירות, יעדי תיירות בעולם ובארץ, התאמת יעדי המסלולים ללקוח, טכנולוגיות ותוכנות בעולם הנסיעות, מגמות עכשוויות בעולם התיירות, השפעת הפוליטיקה והמשבר הכלכלי על עולם התיירות בארץ ובעולם, אתיקה מקצועית, מלונאות בארץ ובעולם, מידענות, שירותי תיירות ונופש, תיירות פנים, תיירות חוץ, תיירות נכנסת, טיולים מאורגנים, הפקת מסלולים ללקוח ועוד שלל נושאים מרתקים. קורס סוכני נסיעות מקנה לתלמידים מקצוע מבוקש, עם עתיד כלכלי בטוח ואפשרויות קידום רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה